brzeszcze

Dodano 26 grudnia 2015, w ., przez pszygody

a wiec znow sie przeprowadzilismy. to juz jadwinki czwarty raz, od kiedy zaczela byc. chwilowo na garnuszku tereski i bodzia, ale ma to swoje niebywale zalety, jak na przyklad brakcpotrzeby gotowania z naszej strony, co sobie bardzo chwale, zawzdy nie lubie. kolejna pozytywna strona mieszc kania w brzeszczach jest sasiedztwo gilowic i wszelkie konsekwencie wynikajace z tego sasiedztwa, jak np. mozliwosc umowienia sie na kawke z gonia. swieta minely wesolo, a tlusto. jaga polubila swoj pchacz od cioci ani i wujka krzysia i smiga od stolu do kanapy jak opetana, trzeba ja tylko zawracac, gdy dobija do brzegu.

image

jutro zabieramy sie z tereska do ostrowa na chrzciny wiktora i na poswiateczne rozdawanie prezentow. znow zobaczymy sie z wszystkimi maluchami, tymi starszymi i tymi z bogatego w narodziny rocznika 2015. moze bedzie tak wesolo jak z amii wiktorem jeszcze w czestochowie, jak tu ponizej, na zabawach.

image

image

image

tymczasem jagila korzysta z brzeszczanskich urokow i wykorzystuje ostatnie letnie promienie slonca tej zimy.

image

image

image

no dobrze, zyczcie nam dobrej drogi i karaluchow pod poduchy!

 

  • RSS